Beata Traciak http://bezjarzmowie.nowyekran.pl/ NowyEkran.pl nadal znajduje sie pod parasolem ochronnym „Polszmatu”

NOWY EKRAN – MESJASZ PRAWICY !!

Dodał: Mariusz Szumilo 27 stycznia 2012

NIEDOCENIONE   DZIECKO  SKRAJNEJ  PRAWICY !

Portal   ”Nowy Ekran”  gdzie to  rzekomo pracują  jacys  ”dziennikarze”    , to  wręcz  niedocenione  dziecko  wszelkich skrajności  ,  portal  ten  którego  jednak  ze  względu  na  wejścia  ignorować nie można   , jest uważany  za  szkodliwy społecznie   przez  wiele osób  . Na   ”Salon24”  aż kipi  od  opinii  i komentarzy  na temat  redaktorzyny naczelnej    czyli  niejakiego  Tomasza  Parola  , speca od wszystkiego  , mesjasza  i zbawcy  problemów   Polskiej Prawicy .  Ciężko jednak  doszukać się  czegoś innego  jak tylko negatywów  , nawet  czarny PR     owego  dzieła  Parola  , nie  daje rady ”przekrzyczeć”  słów  oburzenia    uczestników  Salonu 24  , dziwne  zaiste  że  to bagno zostało wpuszczone na  ”Salon`y” 

Mnie  dobiło nawet  nie to  ,że   ten  nowy  oj.Dyr   prawicowej sceny  medialnej   zaatakował   wulgarnie  nasz  portal  i mnie  osobiście  , co było  faktycznie dziwne   , bo  ”Polscott24”  jest jedynym  portalem  w  UK  , który  jawnie  zwalcza   Platformianą  sforę   i niszczy  medialne imperium  Tuska w  UK  !!  Ale  bicie   prawicy  w swoich sojuszników  nie jest niczym nowym  i był  czas się   do tego  przyzwyczaić  – taka   głupota   rodem  z wiochy !  Najbardziej  byłem  zdziwiony   bezparodonowym atakiem    ”styropianowego psa”   parola  (  celowo  z małej )   , który  spuszczony  z łańcucha    wbił   swe zębiska   w  szyję  Beaty  Traciak   o to linki :

1-http://polscott24.com/atak-na-beate-traciak/

2-http://polscott24.com/piedestal-potrzebny-od-zaraz/

Otóż ten ”parolowy doberman”   co to  inteligencją  jakoś  nie  grzeszy  ,ale ujada  i ma  ”papiery na przeszłość”  , poczuł się  oburzony   rzekomo tym  ,że  Pani  Beata  skopiowała  jakąś część  jego  wypocin  na temat akcji pomocowej   dla  chorego dziecka !!  Na  Miłość  Boską  , w takich  sytuacja  najważniejsze jest  to  aby   jak największa ilość  ludzi  dowiedziała się  o akcji  , bo to zwiększa  szanse na ratunek !   Niestety   siepacze  pod  wodzą  Parola  postanowili dać  nauczkę  krnąbrnej  Beacie  .  Ja przypominam  sobie jak  prosiłem , ba … błagałem  o nagłośnienie  sprawy  rodzeństwa  Cyganowskich  , dzieciaków  które  umierały na naszych oczach – zwrócilem się  do  ”Nowego  Ekranu”  , jedyne  co od nich dostałem  w tej sprawie   to  przysłowiowe ”Fuck Off ”   , w dupie mieli   ci zbawcy  Polaków  i Polski   los  dzieci !!

Portal  NE  to  szczyt   zakłamania  i hipokryzji  ,  skontaktowałem  się  z  politykiem   Prawa  i  Sprawiedliwości  z zapytaniem  co mają  wspólnego z   Parolem i  Nowym  Ekranem  – to  jaka  opinia  padła  , zwyczajnie nie nadaje się  do opublikowania w  mediach  publicznych  !!  Raczej  za  Parolem  – parola nie dadzą !!  Byłem  zaskoczony   , że  portal  tak  prawicowy  jest tak źle  oceniany  przez  główną  partię  prawicową . Nie był  , nie jest  i nie będzie   żadnym  reprezentantem  prawicy w  Polsce  – tak mi to  wyjaśniono ! Pytam się  zatem   jak wielkie jest  rozdwojenie jaźni  Parola  ?

Główny  doberman  Parolka   to  rzecz jasna   ”Krecik”  nomen omen  … ja mam pytanie  odnośnie tego jego mościa  , które  zadałem parolowi   ( 0048 22 8289996  , kupiłem ten numer do niego  , bo on sam ukrywa się  przed  czytelnikami)   zadałem  mu pytanie  :-”  Jak  Pan  ocenia taką  sytuacje  , człowiek   od was  zreszto  , działający  pod  przykrywką  pomocy dzieciom  ,  jedzie do  każdego z  ”obiektów”   i nim  podejmie  decyzję  ,że  będzie  prowadził   akcję  pomocową  , zamyka  się  z  tym dzieckiem   w pokoju sam  poza  kontrolą  rodziców ”  …zapytałem  go  jak ocenia taką  sytuację  ?   No ,zatkało go  , coś tam  parolował  czyli  parskał ,chrząkał  i zacinał się  chwilami … następnie  słychać było  uśmieszki !!  

Moi drodzy  jak wy  oceniacie  taką  sytuację  ?  To  powiedziałem mu  przy świadku !!   Wskazałem   mu  jego  dziennikarza  !!  Co zrobił  parolek  – zaatakował mnie   po całości  , dosłownie   obelgami  , kłamstwem  i  wulgaryzmami !!  Tak działa  w    polandii  prawica  ?? !!  Szok   i skandal  ,  ja  mam  jedno  podejrzenie w  tej sprawie  !  Podejrzewam  ,że   wy również !  Zadzwoniłem dziś   do moich   wrogów   czyli   ”Gazety Wyborczej”w  Poznaniu  , opowiedziałem im o tym  ,  byli  zszokowani !   Mam  nadzieje    ,że  teraz  Parol   będzie  miał   swoje 5 minut  .

Powiem  tak  , byłem  na samym  początku  zachwycony   stronką  ”Nowy  Ekran ”  , naprawdę   , polecałem ich linki   znajomym  , ba … nawet    promowałem ich  na  potalu  !  Niestety  od pewnego czasu  kipiący  antysemityzm   i ta   skrajna  nienawiść   bijąca  od parolka  i jego sfory  ,  zwala mnie   dosłownie z nóg !  Jestem  daleki  od tego  aby  zamykać  portale  czy gazety  , no ale  chyba  w  tym  przypadku   to nawet  politycy  z  PiS   poparliby takie  rozwiązanie  .

Mowa  nienawiści  ,  dyskryminowanie  nacji  rasowych , antysemityzm   czy wręcz nawoływanie  do  nienawiści  narodowościowych !  Co się  stało  z  tym  portalem  , czy  zaszkodził   mu parol ?  A może  ktoś dał  ”parol”  czyli  gwarancję  na  nietykalność  ?  Rozumiem  ,że  Tuskowi  zależy na   ”Nowym  Ekranie”   , z prostego powodu  –  kompromitują  prawicę  na  całego !!  To  przecież  do jasnej cholery   jest jak  prezent  pod choinkę  PO !  Ale  parolek tego tak nie widzi  …  jak dziecko  bawi   się  zapałkami    ,  pytanie kiedy  nastąpi pożar ?

Dziś   na polecenie   naczelnego   z  NE    ,  rozpoczęto  krucjatę   na  moją  osobę    . Zabawne  ,że  do tej  wojny wybrali  złodziei   i kanciarzy  !  No ale jak widać  swój do swego  ciągnie  . Parolek   wspomógł się  nijaką Werczyńską   , która  to wystąpiła  na  ”parolowych szpaltach”  jako gwiazda  polonii .  Jakoś  ta  ”gwiazda  polonii”    , nie przyznała   się  ,że ona jako ”dziennikarka ”   nie umie   słowa   po angielsku   a przecież mieszka    ”Pod  Big Benem  od lat ”  , ta   super  ”dziennikarka”    wypowiadała się  jako  znawca  mojej osoby  – ok  !  To teraz    kilka  słów  na temat   jej  i jej  szefa  Sroki !!

Otóż  ta  paniusia   co  to  ” no englise”   …  pracowała   lub  ”pracowała ”    w  jednej z  lokalnych  gazetek  sponsorowanych  przez  konsulat  ,  jednak  była tak  kiepska  ,że  jej szef  , który  okazał się  poszukiwany  ENA  przez  Polskie  władze    za  różne  chwalebne czyny   o to link  – http://polscott24.com/policja-z-polski-szuka-tego-czlowieka-na-wyspach/  , pojechał  na  koszt  Królowej  do polandii. Jak widać    Werczyńska ma  cug  do  kanciarzy  , aby było zabawniej  ta super ” dziennikarka”   –  nie  potrafiła   odzyskać  swoich  500  funtów  zaległego  wynagrodzenia  ( miesięcznego , minimalna   w fabryce  wynosi  6.08  /h )   zwróciła się  do  mnie o  pomoc  !!  Zapytałem czy była  w  Job Centre  – Ona na to  – A co to jest ?  Ręce  mi opadły  , dla wyjaśnienia   – Job Centre  =  Urząd  Pracy  !!  Zapytałem   czy była  w  CAB  czyli Citizen Advice  Biuro …  stwierdziła  ,że  nie wie co to !   Matko  i Józefie  …  ta  kobieta  jest  lata   w Anglii !  O  Working  Tribunal  już  nie pytałem ! Czyli  Sąd  Pracy  – bo nie chciałem  jej  wpędzać  w kompleksy  , zaczeła  mi  łkać  na  skype   ,że   ona  musi  pracować   i takie tam  … znalazłem jej  pracę  , ale  ta  sierota   – nie  wiedziała  jak dojechać  z końca  miasta  na drugi koniec  !!   Dałem  sobie spokój   i pogoniłem  ”mariolkę”  –  PANI  REDAKTOR !!

Ona  dziś  wystąpiła   jako specjalista   od  mojej  osoby    i   polonii   jako takiej  !!  Nowy  mesjasz   Polaków  na  wyspach  , a  ja  naiwnie myślałem ,że  jest nim   Maciej  Bator  .. no prosze ,  jak to się  szybko zmienia  .  Oliwy do ognia   dodałem  jak   zaczeliśmy  opisywać  tą  sprawę  w  którą  jako żywo    był  plątany  jej  szef   czyli  Pan  Sroka  !!  O to  linki  :

1-http://polscott24.com/pomoz-oliverkowi-manchester/

2-http://polscott24.com/pomoc-dla-olivera-cz-2/

3-http://polscott24.com/pomoc-dla-olivera-cz-3/

4-http://polscott24.com/pomoc-dla-olivera/

To co wyszło  przy tej sprawie   to jeden  wielki  szok , okazało się  bowiem ,że  Pan Sroka   – szef  nowej  gwiazdy  NE  –  kupował puszki   dla tej  ”akcji”  w sklepie za  funta   i rozwoził   gdzie się  dało  … ja już  pomijam  , to  że dla nas  akcja była  totalnie nielegalna ,  a Sroka  prawdopodobnie   żerował  na chorym dziecku !!  Wyszły tam jeszcze inne   historię  ,  aby  prowadzić  tak  szeroką  zbiórkę  na taką  skale trzeba  miec ”Charity Number ”   , a zebrane  kwoty  rozliczać  w  obecności  urzędników  miejskich . Dodam  ,że  nie znam  ani jednego  przykładu  gdzie   wydanoby  zezwolenie   na  charity  aż  na taki  region !  Pan Sroka  , który  wstawił  masę  komentarzy      pod  paszkwilem na mój temat    na  Nowym  Ekranie  –  wypacał się  jak mógł  !  Ja  nie zgłosiłem  sprawy  ani na  policję  ani do  HM& R   , tylko  ze względu  na   to ,że   mieliśmy  w tle dziecko  !!   Tylko  i wyłącznie    z   tego powodu  , a może też  dlatego  ,że nasi  partnerzy  medialni  prosili  nas o to  aby  już  zakończyć  dochodzenie  dziennikarskie  – ALE  BEZ CIENIA  WĄTPLIWOŚCI  MIELIŚMY  STYCZNOŚĆ   Z  OSZUSTWEM ! 

Tutaj  Paniusia   Werczyńska   wystąpiła   w roli   ”adwokata  diabła”   a sam Sroka   wylądował    w szpitalu    z  zawałem !   Nie dziwne  , za  coś takiego  grozi  minimum  3 lata   pierdla !  Jeśli nadal   będą    atakować    to  schowam w kieszeń    uczucia    i  skieruje sprawę   ”akcji”  na tory   urzędowe    , a wtedy  zarówno  Sroka  jak i Werczyńska     będą  oglądać  świat w  kratkę !

Tacy  ludzie   dziś  występowali  na   łamach  ”Nowego  Ekranu ”  … Kłamstwa  , obelgi  , oszustwa   i  łgarstwo      –  to pierwsza liga  MOTŁOCHU    jaki ściągną  z  polandii  na wyspy !  A   ich  promotorem   jest  nikt inny   jak  naczelny  Nowego  Ekranu  – Tomasz  Parol  !! Paniusia  Werczyńska  stwierdziła  ,że na naszym  portalu  nie ma  czytelników , otóż  tylko w  tym miesiącu , który  jeszcze  się  nie skończył   –  odwiedziło nas  prawie 300 000  czytelników    , jest   to  wzrost  do  miesiąca  poprzedniego o  prawie 200 %    !   I mogę   to udowodnić  w każdej   chwili  – tak więc   kłamie  ,łże   i  smordzi  – chcę  dodać   jeszcze   to  ,że  Wreczyńska   jako ta super  ‘‘dziennikarka”   – ZAPIERDALA   JAK MARIOLKA  NA  TAŚMIE W FABRYCE  !!   SUPER  KARIERA !  NIEMAL OD  ZERA  I DO  ZERA !

A to  link   do  historyjki o mnie  !

http://fiatowiec.nowyekran.pl/post/49601,mariusz-szumilo-byly-komandos-stosujacy-w-pracy-dziennikarskiej-metody-wojskowe

Andrzej  Mariusz  Szumiło

ps-  Coś  na  dokładkę

1-http://polscott24.com/imperium-medialne-jacka-sroki-manchester/

2-http://polscott24.com/loza-ekspertow-gazety-polonijnej/

zrodlo: http://polscott24.com/nowy-ekran-mesjasz-prawicy/

*************

Przeczytaj o Polscott24.com zwłaszcza komentarze:

http://zaszumilo.pl/

http://www.cala-prawda-o-polscott24.pl/

http://www.thepolishobserver.co.uk/y-w-uk/nasze-sprawy/2453-szkocja-a-nie-polska-jest-moj-ojczyzn.html

http://www.youtube.com/watch?v=ZdIex_pew9I

Ten wpis został opublikowany w kategorii Czy ludzie dorosli powinni się tak wzajemnie obrazac? - informacje doslane i oznaczony tagami , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Beata Traciak http://bezjarzmowie.nowyekran.pl/ NowyEkran.pl nadal znajduje sie pod parasolem ochronnym „Polszmatu”

  1. Kiedy burek urwie się z łańcucha, cieszy się wolnością i kąsa tych, którzy go więzili. Dokładnie tak stało się w przypadku naszego polonijnego oszołoma, któremu jakiś idiota (zapewne dziennikarz) wmówił, że i on może zostać publicystą. I tak oto narodził się Andrzej, Mariusz Szumiło – tokarz po ZSZ, który postanowił poza granicami kraju zrobić medialną karierę. Dzisiaj chcielibyśmy dotrzeć do dziennikarzy, którzy wskrzesili tego idiotę i ich za to rozliczyć. Rozumiemy, że 20 lat temu, w Krasnymstawie mógł być bardzo pożyteczny jako narzędzie do walk na lokalnym gruncie. Pozbyliście się już swojego Szumiło i teraz na terenie Wielkiej Brytanii ten socjopata robi lokalne wojenki. Głupek z Aberdeen uwierzył bowiem, że jest dziennikarzem. Śledczym! Pomówieniom, zniesławieniom nie ma końca i kilka polskich prokuratur powita go chętnie na pierwszym-lepszym polskim lotnisku. Panowie (zawodowi) dziennikarze! Zrobiliście mu ogromną krzywdę a przy okazji nam wszystkim. Ten człowiek nie ma daru logicznego myślenia, brak mu umiejętności analitycznych, on nie potrafi wyciągać wniosków. No cóż. Skończył zaledwie szkołę zawodową, więc nie można od niego wiele wymagać. Na Boga! Jak długo można jednak od siebie samego wymagać cierpliwości?
    Matactwa, preparowanie dowodów, dopisywanie ludzkich życiorysów, niszczenie ludzi na zlecenie (i za pieniądze) to obecna działalność szkockiego pajaca od opisywania. Anty Polak, rasista, degenerat społeczny, który współpracuje z kryminalistami. Na to posiadamy właśnie dowody. A tak naprawdę – zwykły pieniacz, arogant, nieokrzesany burak spod lubelskiej wsi, który usiłował wedrzeć się siłą na salony. I ktoś taki śmie stawać w tym artykule po stronie dzieci? Dobrem dzieci zasłaniasz się dzisiaj Szumiło? Ty? „Dziecko” to stary chwyt stosowany przez internetowego, starego wygę, jakim jesteś. Bierzesz publikę „na dzieci”? Ty?
    Ty co niszczyłeś rodzinę niewidomego Oliverka, dla którego moja gazeta nagłaśniała akcję pomocową. A przecież tak bardzo „ujmujesz” się za dziećmi. Dlaczego? Bo jego rodzice to twoja własna rodzina – ty sukinkocie! Gryzł cię w oczy ich nowy samochód, fakt, że radzą sobie na emigracji a ty nie. Przecież ty uczciwie nie pracujesz jak oni w fabrykach. Ty piszesz te swoje paszkwile szukając swoich ofiar w necie lub czekając na donosy. Weź się do uczciwej pracy nierobie, przestań żyć z benefitów, skalaj swe brudne łapska uczciwą pracą, a potem zawistnie wytykaj czyjeś błędy!
    Szumło zrobił nagonkę na to biedne, niewidzące dziecko, na jego rodziców, ponieważ spodziewał się, że poprzez fundację, którą utworzyli, zdobędą pieniądze nie na operację a na własne cele. Ta sprawa, podejście do niej tego tłuka z Krasnegostawu, sprawiła, że tępię tego padalca do dziś. I czas najwyższy, aby pani Beata Traciak dostrzegła, jaka ludzka menda wzięła ją w „obronę”. Szumiło to polonijny śmieć i ze swojej strony zrobię wszystko, aby zapłacił za wszystko, co zrobił tutaj niewinnym ludziom.

    Pozdrawiam
    Agnieszka Werczyńska

Dodaj komentarz